Bokføring
Vi jobber raskt og effektivt og sørger for at regnskapet ditt føres i henhold til de til enhver tid gjeldende regler. For bokføringens del er det særlig bokføringsloven, merverdiavgiftsloven og skatteloven med tilhørende forskrifter og uttalelser som gjelder.
Det er vår jobb å påse at ditt regnskap er ført etter myndighetenes krav, men lagt til rette, slik at du har den kontrollen du trenger i din bedrift.

Vi benytter oss av 24SevenOffice sitt regnskapsprogram.
Tanken bak programmet er i korte trekk å gjøre hele bilagsflyten så enkel og automatisert som mulig.
Alle bedrifter er selvfølgelig ikke like, derfor kan bedriftene selv skreddersy arbeidsflyt og rutiner tilpasset eget behov og hverdag.
Systemet er dessuten tilrettelagt for integrasjoner mot andre systemer, slik at unødvendige manuelle prosesser kan erstattes med automatiserte løp.
Bli heldigital og få bedre innsikt og oversikt! Bilagsmottaket i 24SevenOffice håndterer og leser alle fakturaformat, fra EHF (elektronisk faktura) til skannede fakturaer som PDF til JPG.
Allerede fra mottaket kan du knytte bilag og kostnader til eksempelvis prosjekt og avdeling.
For å håndtere inngående bilag så effektivt som mulig anbefaler vi:
– Leverandører sender fakturaer i EHF-format.
– Leverandører sender alternativt fakturaer per epost direkte til fakturamottaket i 24SevenOffice.
– Ansatte sender reise- og utleggsregning fortløpende fra 24SevenOffice Mobil.
Slik går alt fortløpende rett inn til mottaket i regnskapssystemet, uten unødvendige mellomledd eller risiko for manuelle feil.
Hurtigere behandling og bedre kontroll
Med digitale prosesser unngår du treg fakturabehandling, unødvendige purringer og gebyrer, og legger samtidig til rette for løpende oppdaterte regnskaper som gir korrekte styringsdata.
I godkjenningsmodulen i 24SevenOffice kan bedrifter videresende bilag på attestasjonsflyt, slik at rett person kan godkjenne hvert enkelt bilag både fra desktop, nettbrett og mobil – før de går til bokføring og betaling.
Wistia video thumbnail – Faktura 2.0 og ny fakturadistribusjon i 24SevenOffice
I 24SevenOffice kan du fortelle systemet hvilke prioriterte distribusjonsmetoder du ønsker å benytte på dine utgående fakturaer. Ergo, systemet prøver først å sende i format definert som «1. prioritet», før det går videre i prioriteringsrekkefølgen. Trykk «fakturer» og resten går automatisk. Det er dermed effektivt å fakturere fortløpende – med fakturamaler skreddersydd bedriftens behov og profil.
Via 24SevenOffice Mobil kan eksempelvis hver ansatt, enkelt registrere time- og fakturagrunnlag fortløpende tilknyttet et prosjekt. På denne måten er fakturagrunnlaget automatisk på plass.
Alle fakturaer bokføres automatisk – og innbetalinger blir matchet fortløpende mot reskontro. Ergo har du alltid rapporter tilgjengelig i sanntid.
24SevenOffice er integrert mot bank, slik at du selv eller vi kan kjøre alle betalinger direkte fra systemet. Alle inn- og utbetalinger blir automatisk matchet mot reskontro.
Med 24SevenOffice jobber du og vi transparent i samme system og på felles plattform i sanntid, i nettskyen.
Noen bedrifter har en stor del av økonomifunksjonen «in-house», mens andre overlater en stor del av jobben til sin regnskapsfører.
Med vår løsning kan du legge opp arbeidsflyten fleksibelt og optimalisert for din bedrift – og ta hånd om de oppgavene det er hensiktsmessig å løse selv. Så benytter du regnskapsfører der det er naturlig for deg. For eksempel til bokføring, rapportering, årsavslutning og rådgivning.

Ønsker du møte?
Vi kommer gjerne ut til dere og tar en prat om hvordan vi kan gjøre din regnskapshverdag lettere.